رتبه نخست کانادا در مهاجرت

رتبه نخست کانادا در مهاجرت



تاریخ : 1400/9/2 ساعت 13:12






خلاصه مطلب: کانادا در فهرست برندهای ملی آنهولت-ایپسوس در سال 2021 ، در شاخص مهاجرت و سرمایه گذاری رتبه اول را کسب کرد

 

رتبه اول جهانی کانادا

در مهاجرت و سرمایه گذاری

 

🔴 برای اولین بار، کانادا در فهرست برندهای ملی Anholt-Ipsos در سال 2021، در شاخص مهاجرت و سرمایه گذاری رتبه اول و در سایر مقوله ها، به رتبه دوم جهان صعود کرده است.

 

🔴 کانادا رتبه اول را از نظر حکمرانی، مردم، مهاجرت و سرمایه گذاری در شاخص برندهای ملی Anholt-Ipsos آنهولت-ایپسوس 2021 کسب کرد.

 

شاخص برندهای ملی، رتبه کشورها را در سراسر جهان اندازه گیری می کند. امسال ، 60 کشور را در نظرسنجی شرکت دادند و نتایج مصاحبه از 60000 نفر را استخراج کردند. در سال های گذشته، 50 کشور از طریق 20000 مصاحبه اندازه گیری شدند.

 

🔴 کشورها بر اساس کیفیت در شش مقوله صادرات، حکومت، فرهنگ، مردم، گردشگری ، سرمایه گذاری و مهاجرت رتبه بندی شده اند.

 

🔴 در مقوله مهاجرت و سرمایه گذاری که توانایی یک کشور برای جذب مهاجران، کارگران خارجی و دانشجویان بین المللی   همچنین کیفیت زندگی و محیط کسب و کار هر کشور را اندازه گیری می کند، کانادا رتبه اول را به دست آورد.

 

کانادا همچنین امتیازات برتر را برای حکمرانی به دست آورد، که شایستگی و انصاف دولت ملی و همچنین تعهد آن را به مسائل جهانی مانند صلح، عدالت، فقر و محیط زیست می سنجد.

 

ثالثاً، کانادا رتبه اول را برای رده مردم داشت که شهرت جمعیت یک کشور را از نظر شایستگی، صراحت، دوستی و بردباری بررسی می‌کند.

 

کانادا رتبه ثابتی را در سه دسته باقی مانده حفظ کرد: صادرات، که نظرات محصولات و خدمات یک کشور را اندازه گیری می کند. گردشگری که میزان علاقه به بازدید از یک کشور را اندازه گیری می کند. و فرهنگ، که نظرات جهانی را در مورد میراث یک ملت و قدردانی از فرهنگ معاصر آن از جمله هنر و ورزش ارزیابی می کند.

 

🔴 طی دو سال گذشته، کانادا در فهرست برندهای ملی در مجموع شاخصها بین سه کشور برتر دنیا قرار داشته است. با این حال، امسال کانادا پس از آلمان که رتبه اول را در پنج سال گذشته حفظ کرده است، در جایگاه دوم قرار گرفت. کانادا از بریتانیا که در سال 2020 مقام دوم را به خود اختصاص داد پیشی گرفت. امسال، بریتانیا به رتبه پنجم سقوط کرد.