خدمات مسافران بین المللی

خدمات مسافران بین المللی



تاریخ : 1401/4/6 ساعت 18:37






خلاصه مطلب: خدمات جدید فرودگا های کانادا به مسافران بین المللی در پی افزایش سفر به کانادا در تابستان

 

 

🔵  خدمات جدید فرودگاه های بین المللی کانادا:

 

با شروع فصل تابستان ، مهار نسبی پاندمی و افزایش سفر به کانادا:

مقامات ارشد حمل و نقل، سازمان امنیت حمل و نقل هوایی (CATSA) ،آژانس خدمات مرزی  CBSA و آژانس بهداشت عمومی PHAC با مدیران اجرایی فرودگاه های بزرگ این کشور، روز پنجشنبه، 23 ژوئن 2022 خدمات جدید فرودگاه های کانادا را معرفی کردند.

جذب سریع کارکنان ، بالا بردن کیفیت پاسخگویی به مسافران و کاهش زمان انتظار در فرودگاه های بین المللی از تارگتهای اصلی است.

 

1 ـ از 11 ژوئن 2022 آزمایشات رندم اجباری کووید 19 در فرودگاه ها بصورت موقت تا 30 ژوئن به حالت تعلیق در آمده و از 1 ژوئیه، تمام آزمایشات سواب از جمله برای مسافران واکسینه نشده، خارج از محل انجام می شود.

2 ـ بهبودهایی در ArriveCAN برای استفاده سریعتر و آسانتر مانند استفاده از ویژگی اختیاری Advance CBSA Declaration در این نرم افزار در اپلیکیشن موبایل مسافران از 28 ژوئن ، جهت صرفه جویی در زمان پر کردن اظهار نامه گمرکی و موارد مهاجرتی

3 ـ زین پس مسافرانی که مکررا به کانادا سفر می کنند؛ از ویژگی "مسافر ذخیره شده" در ArriveCAN استفاده می کنند. مسافر می تواند اسناد سفر و اطلاعات واکسیناسیون را برای استفاده مجدد در سفرهای آینده ذخیره کند.

4 ـ بعلت ترافیک سفرهای تابستانی امسال، از آوریل بیش از 1000 افسر غربالگری CATSA در سراسر کانادا استخدام شده اند. و نیاز فرودگاه بین‌المللی پیرسون تورنتو و فرودگاه بین‌المللی ونکوور بدین ترتیب مرتفع شده است.

5ـ کارمندان بیشتری برای تأیید ارسال‌های تکمیل شده ArriveCAN و آگاهی دادن به مسافران خدمت خواهند کرد. ArriveCAN برای همه مسافران کانادا اجباری است و به صورت رایگان به عنوان یک برنامه یا از طریق وب سایت در دسترس است.

CBSA و اداره فرودگاه‌های تورنتوی بزرگ کیوسک‌های اضافی را در  سالن گمرک فرودگاه پیرسون تورنتو قرار داده اند.

CBSA و PHAC روند شناسایی مسافران ملزم به آزمایش در فرودگاه بین‌المللی پیرسون تورنتو را ساده‌ کردند.

CBSA برای به کار گرفتن افسران بیشتراز افسران خدمات مرزی دانشجویی اضافی استفاده می کند.