خبر تازه ساسکاچوان

خبر تازه ساسکاچوان



تاریخ : 1400/12/15 ساعت 11:20






خلاصه مطلب: کسب و کارها باید برای دعوت و حفظ مهاجران در منطقه MOOSE JAW ( استان ساسکاچوان ) برنامه ریزی شوند

 

 

کسب و کارها باید برای دعوت و حفظ مهاجران در منطقه MOOSE JAW ( استان ساسکاچوان ) برنامه ریزی شوند:

 

🔺 اتاق بازرگانی Moose Jaw میزبان نشست صبح جمعه چهارم مارس شهردار و چند تن از سیاست گذاران برنامه های منطقه بود. در این رویداد، Clive Tolley، شهردار Moose Jaw و هر دو عضو مجلس قانونگذاریMoose Jaw (MLAs) حضور داشتند.

 

🔺 اهم مطالب مطرح شده اشاره به کمبود نیروی کار و کندی روند رشد جمعیت (بالاخص در دوران پاندمی) بوده است که البته کلید راهگشای این مسئله تمرکز بر نیروهای کار خارجی و جذب و خوش آمدگویی به مهاجران در این منطقه است.

 

🔺 اولویت اول برای دولت (استانی) ساسکاچوان ایجاد یک محیط اقتصادی جذاب است که هم کسب‌وکار جدید و هم سرمایه‌گذاری و کارمندان را برای آن جذب ‌کند.

 

🔺 راب کلارک، مدیر عامل اتاق بازرگانی، به برنامه آزمایشی مهاجرت روستایی و شمالی (RNIP) و همچنین برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان (SINP) اشاره کرد. وی گفت که بسیاری از کارفرمایان در Moose Jaw از فرصت هایی که RNIP و SINP ارائه می دهند به خوبی استفاده می کنند.

هر دو برنامه برای جذب اتباع خارجی ماهر برای مهاجرت به کانادا طراحی شده اند.

 

🔺  تاکید شرکت کنندگان در جلسه بر خوش آمدگویی به تازه واردان و ایجاد شرایطی برای آنان بوده است که در زندگی جدید در منطقه «موس جاو» احساس صمیمیت کرده با فرهنگ بومی سازگار شده و بتوانند در منطقه خانه بخرند ، شاغل و ماندگار شوند.