برنامه استانی بریتیش کلمبیا

برنامه استانی بریتیش کلمبیا



تاریخ : 1401/2/27 ساعت 12:13






خلاصه مطلب: برنامه استانی BC در قرعه کشی اخیر خود 160 متقاضی را دعوت کرد

 

استان بریتیش کلمبیا از طریق برنامه مهاجرت استانی خود  BC PNP و با انجام 4 قرعه کشی جداگانه در تاریخ 10 می 2022 بیش از 160 دعوتنامه درخواست اقامت دائم برای گروه های کارگران ، فارغ التحصیلان و کارآفرینان صادر کرد.

 

🔴  برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیاBC PNP  از 126 کارگر ماهر و فارغ التحصیل بین المللی با حداقل امتیاز 85 از طریق جریان فناوریTech  BC PNP دعوت کرد.

 

جریان فن آوری استان بریتیش کلمبیا یک مسیر مهاجرتی سریع برای کارگران فنی و دانشجویان بین المللی است. نامزدها باید در یکی از جریان های مهاجرت استانی موجود در بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده و حداقل 12 ماه پیشنهاد شغلی معتبر در یکی از 29 شغل واجد شرایط برای این جریان داشته باشند.

 

🔺 این استان همچنین دو قرعه کشی برای نامزدهای شاغل در مشاغل بهداشتی برگزار کرد. به طور خاص، BC از 20 متخصص مراقبت های بهداشتی واجد شرایط زیرمجموعه های Skilled Worker، International Graduate، یا Entry Level و Semi-Skilled دعوت کرد. علاوه بر این، این استان گفت که از «کمتر از پنج» کمک پرستار، نیروی خدماتی بیمارستان و نیروهای خدمات بیمار دعوت کرده است تا در زیر مجموعه سطح ابتدایی و نیمه ماهر درخواست دهند. در هر دوی این قرعه‌کشی‌ها، نامزدها به حداقل امتیاز ۶۲ نیاز داشتند.

 

🔺 در مجموع 20 مربی کودک که واجد شرایط زیرمجموعه های Skilled Worker و International Graduate بودند نیز دعوت نامه دریافت کردند. این کاندیداها هم برای دعوت به حداقل امتیاز 62 نیاز داشتند. از ماه مارس، علاوه بر قرعه‌کشی‌های عمومی، دعوت‌نامه‌های هدفمند برای حمایت از اولویت‌های دولت بریتیش کلمبیا، مانند حمایت از بخش‌های خاص صنعت، و تشویق مهاجرت به مناطق، صادر می‌شود.

 

برای اولین بار از ماه مارسB.C  مچنین دعوت نامه هایی را برای نامزدهای مهاجرت کارآفرینEI  ارسال کرد. کمتر از پنج دعوت نامه برای کسانی که در رده آزمایشی منطقه ای EI بودند، صادر شده. در حالی که استان همچنان به دعوت و نهایی کردن درخواست‌های داوطلبان در دسته کارآفرینی EI-base ادامه می‌دهد، جریان موقتاً متوقف شده است. استان در حال حاضر در حال بررسی این برنامه است و اعلام کرده است که قصد دارد آن را در جولای 2022 مجدداً به روی برنامه ها باز کند.

 

گفتنی است که استان بریتیش کلمبیا از ابتدای سال 2022  تا کنون 3200 دعوتنامه از طریق مسیرهای گوناگون برنامه استانی خود صادر نموده است.